ÎNTREBĂRI FRECVENTE

ÎNGRIJIREA 

Toate produsele noastre PROMEES trebuie spălate cu mâna în apă caldă, într-o soluție delicată de săpun. Nu puneți în mașina de spălat și uscător, nu utilizați înălbitor și nu călcați.

 

CÂT COSTĂ LIVRAREA?

Costurile de transport depind de locul în care vă aflați. Costul exact de transport este afișat în momentul prelucrării comenzii.

Tariful livrării depinde de valoarea comenzii.

La comenzile cu valoare până la 199 RON, clientul va plăti 20 RON pentru livrare.

La comenzile cu valoare peste 199 RON livrarea este gratuită.

 

CUM POT SĂ ÎMI URMĂRESC COMANDA?  

Veți primi automat un mesaj prin email, inclusiv numărul dumneavoastră de urmărire, odată ce s-a expediat comanda dumneavoastră. Cu toate acestea, în cazul în care nu ați primit acest număr, vă rugăm să ne informați la adresa de e-mail office@promees.ro

Vă rugăm să vă asigurați că va fi cineva să primească comanda, deoarece pachetul dumneavoastră necesită o semnătură de livrare și nu îl putem trimite la o căsuță poștală. 

 

CÂND VA AJUNGE COMANDA MEA? 

Toate comenzile făcute până la ora 14:00 în zi lucrătoare, vor fi livrate în termen de până la două zile lucrătoare.

Toate comenzile făcute după ora 14:00 se vor procesa în ziua lucrătoare imediat următoare, iar termenul de livrare începe din acea zi.

În ziua livrării veți primi SMS de la firma de curierat Urgent Cargus SA, în care se vor regăsi numărul coletului, valoarea ramburs datorată și numărul de telefon al curierului care livrează.

 

CUM SOLICIT O RETURNARE? 

Simplu, transmiteți un mesaj la adresa de email office@promees.ro

Sau contactați-ne la numarul de telefon 0312296292 iar operatorii noștri vă vor informa cum puteți să returnați rapid și ușor produsele achiziționate de dvs. și să vă retrageți banii.

Toate transporturile / cheltuielile de expediere sunt în contul clientului.

Costurile de returnare a mărfurilor se calculează pe baza tarifului actual al SA Urgent Cargus.

Tarifele le puteti gasi aici:

https://www.urgentcargus.ro/national-services/standard/

 

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ PRODUSUL PE CARE L-AM PRIMIT ESTE DETERIORAT SAU DEFECT

În cazul în care sunteți îngrijorat cu privire la un produs defect sau deteriorat, vă rugăm să ne transmiteți un mesaj la adresa de e-mail office@promees.ro sau la numarul de telefon 0312296292 pentru a putea verifica rapid problema pentru dumneavoastră!

 

CUM SOLICIT UN SCHIMB?

Vă vom expedia un produs nou imediat ce vom primi produsul pe care doriți să îl schimbați. Vi se va percepe costul suplimentar de livrare. Pentru confirmare și mai multe detalii, trebuie doar să ne transmiteți un mesaj la adresa de e-mail office@promees.ro sau la numarul de telefon 0312296292. Toate costurile legate de înlocuirea produselor se acoperă de către client.

 

POLITICA DE RETURNARE A PROMEES

Transmiteți-ne un mesaj la adresa de e-mail email office@promees.ro sau la numarul de telefon 0312296292.

Pentru noi este foarte important să vă bucurați de produsele achiziționate de dumneavoastră. Toate produsele pot fi schimbate și costurile rambursate în termen de 14 zile de la data achiziției, începând cu ziua în care le primiți. În cazul în care nu sunteți mulțumit de produsele noastre din orice motiv, vă rugăm să ne returnați produsul împreună cu chitanța dumneavoastră și vă vom ajuta cu plăcere. Vă rugăm să observați că nu vom accepta marfa uzată, spălată sau deteriorată datorită utilizării necorespunzătoare. În cazul în care există o situație specială, vă rugăm să ne contactați. Numărul de urmărire al coletului este recomandat deoarece sunteți responsabil pentru coletul dumneavoastră până când îl primim. Odată ce produsul returnat de dumneavoastră a fost primit, verificat și acceptat, se poate efectua rambursarea costurilor.  

 

PRODUSELE CU STOC EPUIZAT

În cazul în care stocul oricărui produs de care sunteți interesat este epuizat, vă rugăm să ne contactați și vă vom anunța când produsul va reveni.

 

CE METODĂ DE PLATĂ ACCEPTĂ PROMEES?

Numai numerar în momentul livrării. 

 

CARE ESTE POLITICA VOASTRĂ DE CONFIDENȚIALITATE?

Această pagină de internet poate cuprinde mențiuni referitoare la drepturile de proprietate și informații privind drepturile de autor, ale căror termeni trebuie respectați și urmați. Informațiile de pe această pagină de internet pot cuprinde erori de ordin tehnic sau erori tipografice. Informațiile, inclusiv prețurile și disponibilitatea produselor, se pot modifica sau actualiza fără nicio informare prealabilă. Promees și filialele sale își rezervă dreptul de a refuza serviciul, de a închide conturile și/sau de a anula comenzile la propria sa opțiune, inclusiv, fără limitare, în cazul în care PROMEES consideră că clientul încalcă legea aplicabilă sau prejudiciază interesului   PROMEES și filialelor sale. 

 

CUM VĂ POT CONTACTA?

Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați în cazul în care aveți orice întrebare sau problemă.

Ne face plăcere să vă ajutăm prin email office@promees.ro sau la numarul de telefon 0312296292.

 

 

VĂ RUGĂM SĂ NE URMĂRIȚI PE FACEBOOK ȘI INSTAGRAM.


Produsul a fost adăugat cu succes în coșul tău de cumpărături
Quantity
COȘUL TĂU CONȚINE 0 PRODUS. COȘUL TĂU CONȚINE 1 PRODUS.
Total
CONTINUĂ CUMPĂRĂTURILE CONTINUĂ SPRE DECONECTARE